duminică, 7 decembrie 2008

Si a fost si Danemarca

Abia s-a terminat acest meci si sunt gata sa pun impresiile mele pe "hartia" virtuala. Inca inima bate in ritm alert, de curs, dar incerc sa imi revin usor-usor.

Un success frumos, muncit, impotriva a 9 adversari (7 daneze si 2 arbitri - olandezi). E prima data cand vorbesc de arbitraj la acest CE, pentru ca acest arbitraj a fost jenant, de fapt la nivelul handbalului din Olanda.

A fost un meci frumos, cum spuneam, meci cu rasturnari de scor si posibile crize cardiace (si datorita ratarilor, din nou, exasperante), dar in care am vazut o echipa frumoasa, cea a Romaniei, in care au stralucit Lecusanu, Dinu, Ungureanu, Neagu si as spune Manea. Si spun frumoasa din toate punctele de vedere. Sala nu a uitat prestatia jucatoarelor romance ce au evoluat de-a lungul timpului la Kometal si incurajat echipa Romaniei, un gest frumos care merita felicitat. De asemenea publicul a fluierat copios deciziile eronate (decizii elementare de altfel) ale arbitrajului, semn ca este un public cunoscator de handbal (unse de joaca meciuri de Liga Campionilor).

Meci de daruire, in care am avut caderi atat psihice cat si fizice, dar am renascut precum pasarea Phoenix. M-am temut la accidentarea Paulei Ungureanu ca fetele sa nu cada psihic, dar Luminita Dinu a demonstrat ca este nu numai un portar de exceptie dar si o jucatoare cu un moral exceptional, motivand fetele prin paradele ei si daruirea ei, mai ales la mingea care mergea prin semicercul nostru in ultimul minut.

Nordicele, nu au practic un joc spectaculos, dar unul dur, preferand sa il incalceasca si in anumite momente noi am cazut in acesta plasa, dar am reusit sa inventam mereu cate ceva, suturi impresionante sau scheme pe care sincer, la national Romaniei, nu le-am vazut pana acum (sa isi muste mainile cineva ...). Sunt placut surprins ca au fost descoperite 2 jcuatoare pe postul de pivot: Manea si Barsan, dar mai ales faptul ca jucam si pentru pivot ...

Intram cu 4 p in grupa finala insa aici avem nevoie de mai multa luciditate, de cat mai putine ratari, iar de caderi psihice sa nu mai discutam. Practic de acum incolo psihicul va fi un factor important, dar binenteles nu numai el.

Ne "reauzim" dupa meciul cu Spania, marti 09.12.2008

Numai bine

Niciun comentariu: