miercuri, 10 decembrie 2008

Shock (i)beric

Un meci pe care am vrea sa il uitam, noi spectatorii, dar pe care jucatoarele trebuie sa il uite imediat nu inainte de a fi analizat greselile si a le fi corectat, daca cu adevarat vor sa mearga mai departe. Daca nu vor atunci sa ne-o spuna si ne uitam la meciuri mai interesante.
Radu Voina a fost categoric : "astazi nu am jucat nimic, nu am fost o echipa". Sper sa fi fost doar astazi, inca puteam merge in primele 6, dar doar calculele hartiei nu ne pot duce acolo.
Pacat pentru Maier, o accidentare stupida, care cu putina atentie putea fi evitata. Trebuie sa o remarc pe Dinu, care desi a scos multe mingi, nu a fost rasplatita de atac cu goluri care sa faca diferenta. In repriza a doua noi nu am existat, Spania facand o demonstratie de corida pe teren. Ma temeam de meciul cu Spania prin faptul ca la noi va interveni relaxarea, ca adversarul va fi desconsiderat, un adversar care a stiut tactic sa joace, sa ne blocheze cele 3 piese importante : interii si centrul. Desi apararea a functionat in prima repriza am ratat exasperant, ca de altfel in toate meciurile, din orice pozitie.
Voina a fost calm, poate prea calm, si sper ca acest calm al lui sa fie un atu. Nu stiu daca am curajul ca vad meciul cu Ucraina, caci fara o victorie azi, e bine ne luam bilete de Bucuresti, mai putin Gatu, care ar face bine sa plece chiar din seara aceasta spre Bucuresti, sa nu il prinda zapezile.

Sa auzim numai de bine, pe diseara.

Niciun comentariu: