joi, 12 decembrie 2013

Cate ?

Cate ? Cate ? ... Cate aspirine a-ti luat pentru meciul Romania - Ungaria ? A fost un meci de infarct ... iar titlul initial al articolului, pana prin minutul, 45 era " 1 nu este egal cu 1", datorita numarului mare de ratari de 1 la 1 pe care le-am avut. Prima repriza sa o uitam, si noi si unguroaicele au jucat slab; putem spune ca am fost norocosi. Repriza a doua am inceput-o ezitantant dar ne-am trezit la acel 7m aparat de Paula in fata lui Gorbic.Paula a fost jucatoarea meciului fara nici un dubiu. Dupa acel 7m Romania a jucat handbal asa cum trebuie sa joace, precis in aparare , cu combinatii variate si rapide atat pe extreme cat si pe pivot, unde Oana Manea, desi cu un deget accidentat, a jucat la un nivel foarte ridicat. Ma intreb ce rezultat ar fi fost daca Neagu ar fi fost complet sanatoasa ? Chiar si asa cat a intrat a facut diferenta prin goluri si prin tehnica. Sa nu vorbim despre arbitraj care a fost complet depasit de meci. As fi curios sa stiu cate echipe de handbal au in campionat Coasta de Fieldes ... :) Mai e un meci care ne poate duce chiar si pe primul loc cu putin noroc. E nevoie de concentrare in acest meci cu Cehia, care nu este unul asa de usor pe cat pare. BAFTA FETELOR , nu conteaza cate aspirine vor mai fi necesare, le-am cumparat deja , dar la sfarsitul meciului sa aveti 1 gol mai mult decat adversarele. Numai bine

Un comentariu:

Razvan Ditescu spunea...

Trebuie sa se temine intr-un fel cu globalizarea asta a sportului. Inteleg sa promovezi pe criterii geografice. Inteleg, ca aduci echipe din lumea a treia a handbalului dar adu in puii mei arbitrii care stiu regulile jocului.
Mariane, aseara parca vedeam un meci Barcelona-Bayern arbitrat de papuaşi.